Zo dichtbij, zo ver weg! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Kelvin Zomer - WaarBenJij.nu Zo dichtbij, zo ver weg! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Kelvin Zomer - WaarBenJij.nu

Zo dichtbij, zo ver weg!

Blijf op de hoogte en volg Kelvin

24 Mei 2014 | Nederland, Brunssum

For English see below all the Dutchieness.

Mijn eerste reisverslag!
Alhoewel, ik ben nog niet echt op reis...

Binnenkort vertrek ik naar Nyeri, super spannend.
Dit wordt min aller eerste reis buiten Europa. (Hopelijk de eerste van vele) Gelukkig doe ik deze reis niet alleen, maar met een hele groep.
Via de organisatie www.opin.nl gaan we 3 weken naar Kenia om ontwikkelingshulp te bieden aan een weeshuis.

De weg naar de reis toe was al super spannend!
Eerst moesten we zorgen dat een enqeûte ingevuld zou worden door 100 man. https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEhLemRLMUZZeUdrOGx2OFpza3MtNFE6MA&ifq < hier te vinden. Een aantal medereizigers moeten hem nog ingevuld hebben. Zoals Yannick Gorgels ;)

Daarna moesten we zorgen voor sponsoring, wat een stuk lastiger bleek te zijn dan ik eerst dacht. Maar goed uiteindelijk is het gelukt na oliebollen bakken, koekjes bakken, feest proberen te organiseren (wat helaas niet gelukt is) en uit pure wanhoop dan maar kaal te gaan. (Mensen mogen nog steeds doneren als je wilt, neem contact met me op via facebook of enig ander medium ;) )

Op deze blog zullen jullie alle avonturen van mij en mijn medereizigers kunnen volgen. Voordat we gaan zal er nog een blog verschijnen waarschijnlijk en als we daar zijn kan ik hopelijk ook een paar keer een blogje schrijven.

Ik heb heel veel zin in deze reis en wil ook iedereen bedanken die gesponsord hebben en iedereen die me gesteund heeft door deze periode. Hierdoor is het mogelijk gemaakt dat ik op deze reis kan gaan.

Voor nu laat ik het er even bij!

Veel plezier met het lezen van deze blog.

Groetjes,

Kelvin

-----------------------------------------------------------------

ENGLISH:

My first travel report!
Although... I'm not on my journey yet.

Very soon I'll be travelling to Nyeri Kenya. This is going to be my first trip outside of Europ. (I do hope one of many).
Fortunately I will not be travelling alone, I'll be travelling with a group. Through the organisation Opin we'll be helping an orphanage for 3 weeks.

The journey to the beginning of the journey was already exciting.
We had to make sure that 100 people would fill out a survey. (The survey is in Dutch, so I won't bother you with the web link to it).

We also had to do a fundraiser. Unfortunately it was a lot harder than I first thought it would be. Luckily I managed to get the amount of money I needed, we baked Oliebollen (wiki link: http://en.wikipedia.org/wiki/Oliebol ), cookies, we tried to organise a big party (which sadly didn't work out) and eventually out of pure despair I let people shave my head. That resulted in getting the amount I needed and more.
(People are still free to donate, just hit me up on Facebook or other mediums you know you can reach me.)

On this blog you'll be able to read my adventures in Nyeri. There probably will be one more blog before we actually go and then I'll try to update you guys as often as I can.

I'm looking forward to this journey, it's going to be one that I'll never forget probably. I want to thank everyone who already donated and supported me through this whole process already. This made it possible that I could go on this journey.

This is it for now!

Have fun reading this blog.

Greetings,

Kelvin.

  • 31 Mei 2014 - 23:15

    Charles:

    Hoop dat het een mooie, inspirerende reis wordt. Afrika is fantastisch!
    Hulde voor het initiatief en benieuwd naar de ervaringen.
    Ch.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelvin

Mijn naam is Kelvin Zomer en in Juni ga ik op reis. Ik ga mee met de stichting Opin (www.opin.nl) naar Nyeri in Kenia. Ik vind dit ontzettend spannend en wil iedereen op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen in Kenia, maar ook van alle ontwikkelingen die gebeuren op weg naar de reis toe. Dit word de grootste reis tot nu toe voor mij. Het is namelijk de bedoeling dat we sponsor geld op halen en mensen bewust maken van deze reis. Het word een heel avontuur en we zijn van start. Willen jullie mij helpen? En gaan jullie mee op reis? My name is Kelvin Zomer and I'll be traveling in June. I'll be joining the foundation Opin (www.opin.nl (sadly only in Dutch)). We'll be travelling to Nyeri in Kenia. I'm absolutely anxious and excited about this journey, because it's one of the biggest journey's I've ever made. This blog is about the development I'm going through, while going on this trip and being on this adventure. It is a development project and we have to find sponsorship for this trip and we have to tell people about this trip. Will you guys help me and join me on this trip?

Actief sinds 24 Nov. 2013
Verslag gelezen: 650
Totaal aantal bezoekers 8364

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 14 December 2013

Nyeri Kenia

Landen bezocht: