Dag #10 happy birthday to you and you! - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Kelvin Zomer - WaarBenJij.nu Dag #10 happy birthday to you and you! - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Kelvin Zomer - WaarBenJij.nu

Dag #10 happy birthday to you and you!

Door: Kelvin

Blijf op de hoogte en volg Kelvin

10 Juli 2014 | Kenia, Nyeri

Dag #10: Birthday!
Allereerst mijn excuses voor mijn heerlijke blunder in mijn vorige post. Natuurlijk speelden we tegen Costa Rica, want tegen Argentinie konden we niet op. *rent snel weg en verschuilt zich in een donker hoekje*

*ahum* Dus de blog!
'S ochtends werden we vrolijk wakker gemaakt door de dames, omdat Jelte jarig is. Hij is 16 geworden. Helaas had ik nog steeds hoofdpijn, maar daardoor laat ik me niet zomaar van mijn pad slaan.

Deze werkdag mag ik weer naar het weeshuis. Ondertussen is het frustratie level echt te hoog en moet ik een fantastische ORANJE leeuw van de muur schrapen. *zucht*
Gelukkig is dit werk niet intensief, want ik weet niet of mijn hoofdpijn dat aan zou kunnen. Na een aantal uurtjes werken (het wordt elke dag minder, want " het werk is fysiek erg zwaar" *kucht*) gaan we terug naar Moi Primary School Complex.

Rowan en ik hadden spullen gekocht voor een taart en wilde deze maken voor Jelte, maar ik besloot toch maar even met Rachel mee te gaan om medicatie te halen. Deze hoofdpijn was ik niet gewend en het leek wel alsof mijn holtes vol zaten.

Toen Rachel en ik terug kwamen brouwde Rachel een super lekker thee voor Ellen en mij <3. Gember, citroen, zwarte thee en een flinke scheut honing. Een wonder drankje volgens Rachel, omdat gember overal goed voor is. Hij doet in ieder geval niet a la minuut zijn werk.

Gelukkig had Rowan andere mensen gevonden om lekker de taart te maken en vond Jelte de taart super mooi en lekker! De taart was stiekem ook een beetje voor P.X. zij was vandaag 51 geworden.

Ik besloot om vroeg naar bed te gaan, hopelijk is morgen mijn hoofdpijn voorbij.

  • 10 Juli 2014 - 21:03

    Mama:

    wat jamer van die mooie tekeningen maar het is niet anders xxxxxxxx

  • 10 Juli 2014 - 21:20

    Papa Jan:

    wel veel hoofdpijn met zo een hoofd (heb er ook last van)
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelvin

Mijn naam is Kelvin Zomer en in Juni ga ik op reis. Ik ga mee met de stichting Opin (www.opin.nl) naar Nyeri in Kenia. Ik vind dit ontzettend spannend en wil iedereen op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen in Kenia, maar ook van alle ontwikkelingen die gebeuren op weg naar de reis toe. Dit word de grootste reis tot nu toe voor mij. Het is namelijk de bedoeling dat we sponsor geld op halen en mensen bewust maken van deze reis. Het word een heel avontuur en we zijn van start. Willen jullie mij helpen? En gaan jullie mee op reis? My name is Kelvin Zomer and I'll be traveling in June. I'll be joining the foundation Opin (www.opin.nl (sadly only in Dutch)). We'll be travelling to Nyeri in Kenia. I'm absolutely anxious and excited about this journey, because it's one of the biggest journey's I've ever made. This blog is about the development I'm going through, while going on this trip and being on this adventure. It is a development project and we have to find sponsorship for this trip and we have to tell people about this trip. Will you guys help me and join me on this trip?

Actief sinds 24 Nov. 2013
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 8291

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 14 December 2013

Nyeri Kenia

Landen bezocht: