Dag #13 - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Kelvin Zomer - WaarBenJij.nu Dag #13 - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Kelvin Zomer - WaarBenJij.nu

Dag #13

Door: Kelvin

Blijf op de hoogte en volg Kelvin

10 Juli 2014 | Kenia, Nyeri

Helaas... Nederland heeft niet gewonnen. Linda en Ellen zitten beteuterd bij het ontbijt. Sorry meiden.

Vandaag mag ik weer een dag naar het weeshuis. EINDELIJK mogen we beginnen met de gangen en de centrale hal te verven. Na een aantal moeilijke communicaties en daadwerkelijk discussies over verf. Mogen we met alsnog waterige verf gaan beginnen. Sure fine, whatever... it's Afrika.
Pa als jij hier was geweest had je de verfkwast tegen het hoofd van die vent aan gegooid en was je boos weg gelopen. Wij hebben er ons in ieder geval maar bij neer gelegd.
Ik kan wel met trots zeggen dat we klaar zijn met beiden gangen en de centrale hal verven, ook al moet er nog een laag overheen >.>

Vrolijk ga ik terug, de rest slaapt bij in de matatu het was blijkbaar toch wel laat geworden gisteren.
Ik ga me snel douchen en omkleden, want natuurlijk ben ik van boven tot onderen bespetterd met verf, zodat ik snel naar de schoolzuster kan!
Gisteren zijn we daar langs gegaan, super vet! We kregen toen ook te horen dat we haar mogen helpen! Ik ben hier helemaal blij door en klaar voor.

Ik haal Ellen op, want natuurlijk wilt zij hier ook aan mee doen en lopen we samen naar de zuster toe. HELAAS, kom om 6 uur terug dan heb ik ook patientjes voor jullie. Oke, dus wat dan!

Juist nu zit ik in het internet cafe lekker bij te typen weer.
Ik vind het super leuk om de blogs te schrijven, maar het kan zijn dat ik vanaf vrijdag geen kans meer heb om een blog te typen. Hier mijn programma:
- vrijdag tot zondag: Gastgezin, sjezus wat ben ik zenuwachtig. Ik zit niet met Yannick maar met Folkert. De redenen hiervoor zijn duidelijk en logisch maar niet noemenswaardig ;) Zondag arriveert ook de groep van Martin.
- maandag: Bezoek aan een ander weeshuis, waar de groep van vorig jaar aan gewerkt heeft. Ja Karolien, ik zal veel foto's maken.
- dinsdag: laatste werkdag, ik ben benieuwd waar ik naar toe ga. Ik wil graag de school zien, maar weeshuis heeft me misschien harder nodig. Tekeningen redden it is.
- woensdag: hiken in de jungle of spellen dag met het ministerie van onderwijs
- donderdag: spellen dag met het ministerie van onderwijs of hiken in de jungle
- vrijdag en zaterdag: Naar samburu national reserve http://samburucouncil.com/reserves.htm super vet!
- zondag: vertrek naar Nairobi en in de nacht vertrek naar Nairobi

Ik heb zin in dat programma!
Zo en nu terug naar school, eten en zuster spelen

  • 10 Juli 2014 - 16:12

    Leonie!:

    Oké ik ben weer helemaal bij met lezen!
    Cool om te lezen dat je allemaal gave dingen doet daar!
    Keep up the good work.

    P.S. eerste paar dagen je mailbox maar niet checken als je thuis komt, je hebt een aantal mailtjes van mij:P!

  • 10 Juli 2014 - 21:16

    Mama :

    schat ik hoop toch dat je nog tijd vindt om een blog te schrijven ik vind dit zo leuk om te lezen als je vrijdag en zaterdag naar samburu gaat laat dan alle kleine baby diertjes met rust ze zijn niet om te knuffelen hihihihihihihihihh geniet er nog van en we zien je gauw xxxxxxxxxx missen je

  • 10 Juli 2014 - 21:34

    Papa Jan:

    er zijn altijd mensen die het beter weten
    moeten we maar aanvaarden als gewone sterveling.
    groetjes aan iedereen en kom goed thuis allemaal


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelvin

Mijn naam is Kelvin Zomer en in Juni ga ik op reis. Ik ga mee met de stichting Opin (www.opin.nl) naar Nyeri in Kenia. Ik vind dit ontzettend spannend en wil iedereen op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen in Kenia, maar ook van alle ontwikkelingen die gebeuren op weg naar de reis toe. Dit word de grootste reis tot nu toe voor mij. Het is namelijk de bedoeling dat we sponsor geld op halen en mensen bewust maken van deze reis. Het word een heel avontuur en we zijn van start. Willen jullie mij helpen? En gaan jullie mee op reis? My name is Kelvin Zomer and I'll be traveling in June. I'll be joining the foundation Opin (www.opin.nl (sadly only in Dutch)). We'll be travelling to Nyeri in Kenia. I'm absolutely anxious and excited about this journey, because it's one of the biggest journey's I've ever made. This blog is about the development I'm going through, while going on this trip and being on this adventure. It is a development project and we have to find sponsorship for this trip and we have to tell people about this trip. Will you guys help me and join me on this trip?

Actief sinds 24 Nov. 2013
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 8363

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 14 December 2013

Nyeri Kenia

Landen bezocht: