Dag 20# Bye phone and hello food - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Kelvin Zomer - WaarBenJij.nu Dag 20# Bye phone and hello food - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Kelvin Zomer - WaarBenJij.nu

Dag 20# Bye phone and hello food

Door: Kelvin

Blijf op de hoogte en volg Kelvin

17 Juli 2014 | Kenia, Nyeri

Vandaag is niet zoveel gebeurd, behalve dat ik mijn telefoon heb weg gegeven. Mijn mooie trouwe S2'tje. Ik heb nog nooit iemand zo gelukkig gezien met een telefoon. Ik ben er een beetje door verrast en super blij mee.
Ik ben bereikbaar via dit nummer: +254714912218 dit is Ellen's telefoon nummer. Het is nog maar 3 daagjes dus ik vind het prima (y).

Verder hebben we niet veel gedaan vandaag. Afscheid genomen van de werkplekjes. Het weeshuis met de kinderen die daar verblijven en bij de school (Kanduras) hebben we een boom geplant, zodat ze ons nooit meer vergeten. Super tof.

Maar uhm mam... (a).
We hebben het ondertussen al veel over voedsel hier gehad en dit zou ik heel graag willen eten als ik terug ben.
Maandag: Voor logistieke en makkelijke redenen, frietje sate met mayo en twee frikadellen van Chang ^^
Dinsdag: Biefstuk *nom nom*
Woensdag: Hollandse pot, het boeit me helemaal niet wat.
Donderdag: Chinees
Vrijdag: Mexicaans
Zaterdag: Vis (KIBBELINGUUUUUHHHH)
Zondag: Jouw speciale lekker lasagne

Het zou echt heel tof zijn als we dit kunnen eten.

Morgen vertrekken we naar Samburu en slapen we dus tussen de leeuwen e.d. Dan zal ik niets meer kunnen uploaden.
Foto's komen als ik thuis ben en ik alles door zocht heb en dan volgt ook de laatste blog posts.

Voor nu sankti sana en kwaheri.

  • 17 Juli 2014 - 16:06

    Martine:

    Hee Kelvin,

    Ik heb je met plezier gevolgd en zo te zien heb je je goed staande gehouden. Wat zal het fijn zijn als je straks weer met beide benen op Hollandse bodem staat. Super dat je bent gegaan! :) Maken we een afspraak voor na de zomer?

    Succes met het afscheid nemen en mentaal landen. Hollandse pot van je moeder doet vast wonderen! :pp (Sorry, het is té makkelijk...)

    Groetjes, Martine (TC)

  • 17 Juli 2014 - 16:44

    Merel:

    Hahahahahaha kelvin, wat een held ben jij! Met de lijst met eten. Geniet van je laatste paar dagen! Ben erg benieuwd naar de foto's. Dikke kus!

  • 17 Juli 2014 - 17:59

    Mama:

    nou maandag kunnen we aan je wensen voldoen want dat komt inderdaad goed uit maar de rest van de week zien we wel lieverd tot maandag en geniet alsjeblieft nog van die laatste paar dagen xxxxxxxxxxx

  • 18 Juli 2014 - 08:00

    Kelvin:

    Hey moeke. Voordat je je zorgen maakt, wij vliegen niet in de buurt van Oekraine. Iedereen is er hier een beetje stil van... Maar komt goed. Liefs Kelvin

  • 18 Juli 2014 - 08:14

    Anja:

    Hahahahahahahahahahahahahahahah als deze eet wensen uitkomen,kom ik ook eten...... Xxx

  • 18 Juli 2014 - 08:15

    Anja:

    Ik bij jullie eten en jij bij ons zwemen hihihihihi eerlijk tochhhhhh!!!!!

  • 18 Juli 2014 - 09:52

    Mama:

    hee schat ik wist dat jullie niet die kant op vliegen wij zien je maandag en ja het is te erg voor woorden verschrikkelijk en dat jullie er stil van zijn kan ik heel goed begrijpen xxxxxxxxxxxxxx
    lieverd geniet nog van je laatste dagen


  • 23 Juli 2014 - 15:24

    Thomas M:

    Kelvin, wanneer kom je voor mij / ons koken! :) Ik heb ooook eetwensen! Hahaha, je vertelde vorige keer dat je zo goed kan koken, nu wil ik dat proeven ook.

    Welkom terug in Nederland! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelvin

Mijn naam is Kelvin Zomer en in Juni ga ik op reis. Ik ga mee met de stichting Opin (www.opin.nl) naar Nyeri in Kenia. Ik vind dit ontzettend spannend en wil iedereen op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen in Kenia, maar ook van alle ontwikkelingen die gebeuren op weg naar de reis toe. Dit word de grootste reis tot nu toe voor mij. Het is namelijk de bedoeling dat we sponsor geld op halen en mensen bewust maken van deze reis. Het word een heel avontuur en we zijn van start. Willen jullie mij helpen? En gaan jullie mee op reis? My name is Kelvin Zomer and I'll be traveling in June. I'll be joining the foundation Opin (www.opin.nl (sadly only in Dutch)). We'll be travelling to Nyeri in Kenia. I'm absolutely anxious and excited about this journey, because it's one of the biggest journey's I've ever made. This blog is about the development I'm going through, while going on this trip and being on this adventure. It is a development project and we have to find sponsorship for this trip and we have to tell people about this trip. Will you guys help me and join me on this trip?

Actief sinds 24 Nov. 2013
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 8287

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 14 December 2013

Nyeri Kenia

Landen bezocht: