Dag #11 We komen er wel. - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Kelvin Zomer - WaarBenJij.nu Dag #11 We komen er wel. - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Kelvin Zomer - WaarBenJij.nu

Dag #11 We komen er wel.

Door: Kelvin

Blijf op de hoogte en volg Kelvin

10 Juli 2014 | Kenia, Nyeri

Dag #11 - Meh.
Hoofdpijn is nog steeds daar, maar ik heb maar besloten dat ik niet ziek ben. Medicatie lijkt wel te helpen, want het is een stuk minder dan gisteren. We wachten af.

Vandaag mag ik terug naar de school! Iedereens favoriete werkplek ondertussen, omdat dit niet zo hopeloos lijkt en je doodmoe terug komt als je daar gewerkt hebt.

De vloer is echt een stuk opgeschoten en het is tof om te zien dat mijn mede groepsgenoten ontzettend veel werk verzetten. We hebben eerst 20 cm modder weggegraven, daarna grote stenen in het ontstane gat gegooid en dat weer vlakgemaakt met kleinere srenen en zand. Straks moet de muur nog gestuuct worden en komen er nieuwe kozijnen in het raam. Dus nog genoeg werk te doen ^^

Ik heb het zelf wat rustiger aan gedaan, maar ik merkte wel dat het hielp om mijn hoofdpijn te verzachten.

Het begint langzaam als een normaal ritme aan te voelen. Om 4:30 worden we gewekt door de matrone, de kinderen zijn dan nog rustig. Om 6 uur zijn de kids erweer om lekker herrie, nja lekker... noem het maar TYFUS herrie te maken. Dan om 7 verdwijnen die demonen uit de hel weer en kunnen we nog een uurtje blijven liggen tot 8, dan ontbijten en tussen 8.30 en 9 komen de matatu's om te gaan werken. Rond 2 is er lunch en dan is het tijd om allerlei ander spul te gaan doen. Rond 7 is er diner en dan weerwolven of andere spellen om 10 uur gaan slapen en dan begint het riedeltje weer overnieuw.

Jep... We komen er wel.

  • 10 Juli 2014 - 21:06

    Mama:

    schat over een goed weekje ben je van die demonen uit de hel verlost en als je dan een tijdje thuis bent ga je ze missen die dankbare schepsels xxxxxxx

  • 10 Juli 2014 - 21:23

    Papa Jan:

    geef je mama gelijk
    moet het wel hahahahahaha.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelvin

Mijn naam is Kelvin Zomer en in Juni ga ik op reis. Ik ga mee met de stichting Opin (www.opin.nl) naar Nyeri in Kenia. Ik vind dit ontzettend spannend en wil iedereen op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen in Kenia, maar ook van alle ontwikkelingen die gebeuren op weg naar de reis toe. Dit word de grootste reis tot nu toe voor mij. Het is namelijk de bedoeling dat we sponsor geld op halen en mensen bewust maken van deze reis. Het word een heel avontuur en we zijn van start. Willen jullie mij helpen? En gaan jullie mee op reis? My name is Kelvin Zomer and I'll be traveling in June. I'll be joining the foundation Opin (www.opin.nl (sadly only in Dutch)). We'll be travelling to Nyeri in Kenia. I'm absolutely anxious and excited about this journey, because it's one of the biggest journey's I've ever made. This blog is about the development I'm going through, while going on this trip and being on this adventure. It is a development project and we have to find sponsorship for this trip and we have to tell people about this trip. Will you guys help me and join me on this trip?

Actief sinds 24 Nov. 2013
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 8377

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 14 December 2013

Nyeri Kenia

Landen bezocht: