Dag #12 GO HOLLAND GO - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Kelvin Zomer - WaarBenJij.nu Dag #12 GO HOLLAND GO - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Kelvin Zomer - WaarBenJij.nu

Dag #12 GO HOLLAND GO

Door: Kelvin

Blijf op de hoogte en volg Kelvin

10 Juli 2014 | Kenia, Nyeri

YES!!! Ik heb geen hoofdpijn meer en ik heb weer energie! Oh wat voelt dit goed.
Super lekker ontbijt, super vrolijk, keuken dienstje vandaag. Ik ben weer positief. Vanavond is Oranje weer aan de beurt in de WK iedereen heeft er zin in. (Behalve ik.) Mij wordt wel 10 keer gevraagd of ik mijn positiviteit wil vasthouden. PRIMA doe ik!

De keukendienst begint met eerst 4 uur rijst uitzoeken. Super gezellig om even met mijn kleine groepje over van alles en nog niets te kunnen kletsen. Daarna worden we weer de keuken uit gegooid. We hadden al hard gewerkt en moesten maar uitrusten >.> Dus ik sloot een deal met de lieve schattige geweldige Lois, die ook mijn telefoon gaat krijgen. (Ja ik ben gek, maar ik heb toch een nieuwe en zij wilt heel graag een S2 maar kan dat niet betalen met een loontje van 80 euro per maand en bij mij ligt het toch maar stof te happen.) Ik neem pauze, maar dan mag ik vanavond helpen.

Ondertussen ook een gesprekje met P.X. gevoerd over de manier waarop Nederlanders lunchen, want kool en sla met tomaten saus is geen goede lunch voor ons. Dus omeletten en brood wordt het voor de groep. Ik vermaak me met een heerlijke boterham met nutella ^^

Na de lunch ga ik vrolijk weer de keuken in en mag ik alsnog naar buiten >.> Nja dan maar mijn was checken die ik de dag van te voren gedaan had. Met handenwassen kan ik dus niet, maar het ruikt ten minste fris, dus dikke prima.

Hierna ging ik terug naar de keuken en verdomme ik zal iets doen. Dus ik mag beginnen met uien snijden. Tot de hilariteit van de kitchen crew maakt me dit heerlijk aan het janken, daarom stelde ik natuurlijk express vragen waarvan je "moet huilen", zoals hun loon.

's avonds mogen we nog chapati's bakken, een soort pannenkoeken, en daarna nog even een heerlijk momentje kletsen met Yannick terwijl de rest weer aan het weerwolven is. Rond 10 kruip ik weer lekker mijn bed in en ga ik slapen.

Succes Nederland, jullie kunnen het!

  • 10 Juli 2014 - 21:10

    Mama :

    blij dat je hoofdpijn eindelijk weg is en hou je positiviteit vast dan hou je het ook vol tot het einde xxxxxxx

  • 10 Juli 2014 - 21:26

    Papa Jan:

    hou vol
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelvin

Mijn naam is Kelvin Zomer en in Juni ga ik op reis. Ik ga mee met de stichting Opin (www.opin.nl) naar Nyeri in Kenia. Ik vind dit ontzettend spannend en wil iedereen op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen in Kenia, maar ook van alle ontwikkelingen die gebeuren op weg naar de reis toe. Dit word de grootste reis tot nu toe voor mij. Het is namelijk de bedoeling dat we sponsor geld op halen en mensen bewust maken van deze reis. Het word een heel avontuur en we zijn van start. Willen jullie mij helpen? En gaan jullie mee op reis? My name is Kelvin Zomer and I'll be traveling in June. I'll be joining the foundation Opin (www.opin.nl (sadly only in Dutch)). We'll be travelling to Nyeri in Kenia. I'm absolutely anxious and excited about this journey, because it's one of the biggest journey's I've ever made. This blog is about the development I'm going through, while going on this trip and being on this adventure. It is a development project and we have to find sponsorship for this trip and we have to tell people about this trip. Will you guys help me and join me on this trip?

Actief sinds 24 Nov. 2013
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 8378

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 14 December 2013

Nyeri Kenia

Landen bezocht: